Film kväll hos ida :D

Hejhej,
nu är jag hos ida, vi har sett en jättebra skräckfilm, barnhemmet, och våran alldeles egna "snygg"film som jag inte tänker säga vad den heter ;D
Vi har ätit massor med godis marabou och cola så gissa om man känner sig fet!? :O
Nu ser jag film och lånar datan medans ida duschar,
vi skulle ha blonderat hennes hår och fixat min hårförlängning, men filmen tog så lång tid och vi vart så trötta så vi fixar det imorn ist. Och vi kmr även bli väckta av christoffer imorn.. känns lite läskigt! :O haha ;D
Och imorn ska vi ju fira emelie också, ska åka till henne typ vid 5 och äta tårta och smaskens :P
Nu ska jah fortsätta sen film och äta godis så vi hörs nog imorn!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Elin

fet barn ! :D

2010-01-16 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0