GLADGLADGLAD


Heysan :)

Gissa vad som kom med posten idag? ;)
HÅRFÖRLÄNGNING! :D Yes!
Färgen e nästan likadan som min bara lite gulare så jag behöver bara bleka den i typ en kvart och det kommer den att klara :D Nästa vecka kmr jag har lååågnt hår!
Dessutom.. Så fick man med en liten godis.. typ därför jag köpte den right? ;D

Imorn ska jag på middag hos emma :) har inte träffat henne på väldigt länge! :O
KulKul!
Idag skulle jag kanske ha varit med några.. men orkade inte boksera mig upp ur fotöljen så.. (A) Men jag kunde inte gå till nån hur som helst :P
Nu ska jag mysa lite med film och så   så vi hörs imorn puss!


Kommentarer
Postat av: emma

glöm inte mjukisbyxorna haha ;)

2010-01-09 @ 10:41:16
Postat av: Anonym

haha jusdet! ;D

2010-01-09 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0