HEMMA! :D

ÄNTLIGEN! :D
Nu är jag äntligen hemma i älskade sverige! Hade jag varit i cplandet ännu längre hade jag seriöst dött!
Har inget att göra just nu och kan inte somna så jag nattbloggar och chattar med christoffer.
Sorry att jag har haft usel uppdatering men det har varit så jobbigt dom här 2 dagarna!
I tisdags var vi tvugna att åka 04.00 till flygplatsen, äta fryckost där, flyga till arlanda, sitta där i flera timmar, sen fara till kallax sen hem med taxi. Så jag sov i typ 2 timmar så ni kan tänka hur jobbigt det var att flyga å allt å vara så trött -.-

Imorn ska jag i all fall ta en buss som går 12.10 till stan med ida och köpa färg till hårförlägningen (som jag har beställt idag :D ) Med limmet, limborttagningen, håret och frakten blev det sammanlagt 928 kr. Jag tkr man borde få limmet på köpet! Om 1-3 dagar kmr det, längtar! :D Så när skolan börjar kmr jag ha lågnt och härligt hår ;)
Borde egentligen sova om jag ska orka upp imorn och fixa och sånt innan stan men jag kan bara inte somna..
Nu har jag inge mer å skriva så gonatt på er pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0