nattbloggar igen!

HejHej,
inatt blev det samma "vana" att inte kunna somna så då blev det att blogga sent igen :P

Som sagt så skulle ju jag och ida ta en buss till piteå som gick 12.10, det tar typ en kvart elr 10 min att gå till busskuren och gissa vilken tid jag vakna... 11.50 -.-
Så jag fick panik och rignde ida och ursäktade mig att jag hade försovit mig.. Men som tur var så hade jag väckt henne när jag rignde för hon hade också försovit sig så vi tog en 12.45 buss ist! (Y)
Ida köpte lite roliga grejer och jag köpte min blondering.

Imorn ska jag nog vara med ida igen en stund för christoffer kmr och vi kmr säkert/FÖRHOPPNINGSVIS träffa fler också :) Nu ska jag nog försöka sova så önska mig lycka till! ;)
Puss

min julklapp från ida ;) HAHAHA hon sa att den
påminde väldigt mkt om mig.. sååå sant!<3

Kommentarer
Postat av: ema

HAHA fan va söt!

2010-01-08 @ 14:47:32
URL: http://emmar.devote.se
Postat av: emelie

Har du varit i piteå utan å sagt nåt till mig ? :(

2010-01-08 @ 17:42:20
Postat av: elin

hahaha vad fin

2010-01-09 @ 00:05:03
Postat av: julia

hehe tack ;D

2010-01-09 @ 00:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0