Renoverar mitt rum!

TjaTja!

Sitter med spotify som vanligt, och sen ska jag fixa håret...
Vet inte vrf jag inte gjorde det igår.. Men idag  SKA  jag göra det! Men snart ;)

Idag har jag fortsatt "riva" mitt rum, ska ju göra om det helt, nytt golv, tapet, inredning, ja allt!
En lite mörkare fondvägg ska jag ha som ska va i liksom en mysig färg, sen ska resten vara i nån ljus färg, golvet ska också vara ganska ljust trä, skrivbord och sånt ska också vara i ljust trä, och jag har ju två garderober som är liksom "i väggen" så på garderobsdörrarna funderar jag på att sätta heltäckande speglar, och så vill jag ha en sån där stor och "lurvig/mysig" matta, så i mitt nya rum ska det mesta vara ganska ljust och så ska jag försöka få det så mysigt så mkt ;) Längtar tills det e klart! :D
Vad tycker ni om det? Har ni nå förslag så kommentera och säg vad ni tycker att jag ska göra!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: kattbajs

de ska se ut som en. krog asså inredningen ;) haha

2010-01-18 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0