seg dag!

HejHej,
Första skoldan var varken jobbig eller kul, men vääldigt seg, alla var typ tysta och orkade inte göra nånting..
Slutade tidigare idag för jag skulle till tandläkaren och sen for vi på stan en sväng innan vi for hem.

Har nyss slagit in elins och emelies julklappar/presenter (har ju inte kunnet ge dom tidigare för jag var ju borta under lovet så det får bli nu ist!)  Så imorn ska dom få mina presenter :)
Idag fick jag deras julklappar :D
Av elin fick jag en volymspray (testade nyss den var jättebra!) Och en smaskig geisha schoklad ;)
Av emelie fick jag en stor hårspray, ansiktsmask och massa glittriga tuperingskammat i olika färger :)
Jag blev såklart jätte glad! :D Tack elin och emelie ;D<3

Nu ska jag nog fixa mig för kvällen och bestämma vad jag ska ha imorn, idag tänkte jag att jag skulle ha jeans idag eftersom att det var första dan och allt, och då vill man ju inte värka helt lodis ;) men imorn ska jag ha mjukisar, mysigt!  Hörs imorn pusspuss!

Gissa vilka lärare jag stötte på idag??
MARIE OCH LEIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elr leif hade vi på SOn...... hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0