tjatjaaa

Längtar till helgen!
På fredag är det ju konfaläger, ska ta med mig dvdspelare och så ska vi se skräckfilm, "Paranormal activity". Har velat se den jätte länge! Och det blir ju extra kul på natten då vi kommer sova i klassrum ;) KulKul!

Var med ida och christoffer, ida sov men jag och christoffer busringde till lite personer.. HAHA så ägda.. en i klassen till exempel (förutom elin) som vart nog väldigt förvånad och lättlurad kommer nog säga imorn:

"VET NI VEM SOM RINGDE MIG IMORN?!" ;O

Haha jag kommer dö av garv imorn (A)
Ska kanske till stan nån dag i veckan är väldigt shopping sugen, och blivit kär i alla nya leggins som
finns nu! 

hörs imorn ;)

fula korv jag tkr inte om dig!

Kommentarer
Postat av: E*

HAHAHHA! men de är ju typ bara jag som gormar så ;>

2010-01-26 @ 21:56:38
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/
Postat av: PINGA





haha - - >

oo

<_

korven.

2010-01-31 @ 14:15:12
Postat av: mathilda

vi tyck it om däää heller

2010-02-14 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0