kaffe i apmugg



hej här sitter jag och är cool!

ursäkta för att jag inte har bloggat på typ en vecka, men man har vissa perioder då man bloggar hela tiden, elr inte alls. men nu är jag tbax! nu i alla fall..

min vecka kmr se ut så här!
lördag(imorgon)
bil från 8 på morgonen till typ 2 på natten till västerås!
där blire mest stan och träffa min halvtyska kusin!:O  ( jag är bara svensk så ni vet!)
tisdag
flyg till holland, där ska jag mest sola solarium och ute, det är 36 plus där just nu ;)
kmr va i tyskland också,

sen blire danmark 2 dar, sen västerås, gbg, sthlm sen tbax till hääärliga norrland B-)
så det blir inte mkt uppdaterande på typ 2 dar kanske? skriver på söndag elr mådag.
så skriver mer då, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0