psg!

dagen har sett ut så att jag for inte till piteå vid 3 och mötte emelie och emma :) sen träffa vi massa andra ofc! hela dan gick vi och spanade efter killar! fanns inte så många tyvär, mest failade stalkers? haha :P det var på kvällen då "alla kom", då jag inte var där -.- men imorn ska vi tyligen träffa några italienare elr nå i alla fall :O får se hur det blir med det då :) lyssnar på tagg musik till discot imorgon, vet när det börjar och slutar? :O har faktiskt ingen aning! skulle dom föresten ha ålders indelat det här året? :O känner att jag har ingen koll alls, vet inte ens hur mkt det kostar.. -.-

imorgon ska jag först på marknaden i öjebyn, vet inte än vilka som ska dit men får väl se, sen ska jag till stan med emelie, där träffar vi också massa andra sem disco osv :) längtar!

skriver mer imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0