blaaah

har just kommit in! var ute och grillade ett tag men fan vad kallt det var...

igår var jag i storforsen ett tag, lite långtråkigt men härlig sol i alla fall!
sen åt vi middag med emmas familj (Y)

har fixat med mitt rum idag! alla lister och tapeter e klara, skriv bord osv, ska ba beställa spegel och fotölj så e allt klart! så ikv ska jag lägga mig i sängen och se sex and the city avsnitt, har bara några kvar så eter det ska jag se filmen, med marabou och cider såkart! (Y)

ska färga mina ögonfransar också! glömde göra det i förrgår eller när det nu var.. får nog tvinga mig att orka öradet ikv.. det är lätt värt det så det måste göras!



sakna göteborg.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0