examen imorgon!!!!!!!!!!

jag är så glaaad!
jag kan inte fatta att hela 8an är bortkastad och det är examen imorgon! :O
ska ha svarta pumps och en vit klänning från mq, så måste kontrollera att jag klarar av  att gå i mina skor ;) nä, men dom var ganska lätta att gå i (Y) så imorgon ska jag sätta i min hårförlängning och klippa den, sedan fixa mig för examen, och en anna sak jag är väldigt stressad över! :O hade ju velat gå på discot på fredag men ingen orkar typ gå så jag HAR INGEN ANING HUR JAG SKA FIRA EXAMEN!!!! PANIK PANIK PANIK PANIK!!!!!!!!!!!!

vi hade ju också klassens dag igår :) jätte kul, först cyklade vi typ flera mil (inte kul) sedan for vi hem och åt, sedan for vi och grillade på norrstrand, sedan tbax till skolan och såg skräckfilm i miniaulan, snurra flaskan, sedan somna till bert ;) vi hade först tängt gå runt i hela skolan  medans alla låg och sov, men vi orkade inte sen!
har typ sovit 2 timmar så måste vila nu, hörs sen!
göteborg på söndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0