gällivare lodis under helgen!

har alldeles glömt bort att blogga! men nu blire skärpning!

I alla fall, så for jag till luleå i fredags innan lunch och träffa ida, vi var där en stund sen så tog vi bussen upp till gällivare.  ett ganska mysigt samhälle faktiskt ;O inte så många våldtäcksmän som jag hade trott! ;) vi har sett en askonstig film och träfaft massa socialt folk och varit på marknad,

förlåt emelie.. men jag köpte ingen sockervadd till dig, påsarna var för stora och jag orkade inte dra med en feting sopsäck fylld med sockervadd på bussen .. ;( haha

så imorn nån gång vid 12 elr 1 tar vi bussen till luleå och sen hem till rosvik igen!
helgen känns mkt längre om om man gör nåt, tänk om jag hade varit kvar i rosvik.. usch! ;S

nu ska jag föna håret sen börja packa lite smått så skriver jag mer imorgon när jag är hemma i EMOby igen,
puss o kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0