misslyckat! misslyckat! misslyckat!

så misslyckat som det kan bli!

Vi skulle ju sova på phb en natt och jag ska sammanfatta hur det gick...

För det första så ville jag hur som helst inte åka dit, men jag var ju tvungen ändå!
och när jag inte trodde det kunde bli värre, så fick vi fel rum och det fanns inget annat!
Så jag satt på hotellrummet och såg film  hela tiden...
Sen skulle vi äta middag i restaurangen där,
och när jag inte trodde det kunde bli sämre, så var det schlagershow.. -.-  så öronen värkte hela kvällen,
och när jag inte trodde det kunde bli värre, så blev det strömavbrott på hela hotellet! -.-
  men då blev schlager showen inställd! yes, heheheheh (6)
Och vad kan bli värre då! jo, eftersom att strömmen var borta just då, så var alla tvunga att gå till nå ställe brevid, ett jätteroligt lekland.. så jag fick stå ut med småbarn som sprang runt hela tiden...
OCH NÄR JAG INTETRODDE DET KUNDE BLI VÄRRE!.. Så träffar jag min gamla NO lärare.. (Y)

Så ja, jag har haft en toppen helg!
HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0