Ska min rosa hjärna ta över mitt rum också? :O

Glömde blogga igår så ska berätta lite snabbt om fredagen!

Kom hem och vilade en stund, märkte inte att ida och christoffer hade ringt, hade jag gjort det hade jag fått tjuss till dom, men NEJ jag fick gå senare -.-
Så jag var med dom en stund och sen gick jag hem och grinade till The Notebook (A)
älskar gråt filmer! alla harnog sett the notebook, men alla har säkert inte sett remember me, som är en jättebra gråt film som måste ses!

Idag ska jag välja tapeter till mitt nya rum! Jag har ingen aning om hur jag vill ha det, typ 2 ljusa och 2 lite mörkare? Såg en jätte fin igår som vbar typ mörklila/mörkblå/mörkgrå nånting? Jag vet det låter helt emo men den var jätte mysig i alla fall :P Och så såg jag en annan som var väldigt typisk mig, men det var kärlek vid första ögonkasten, ljusrosa! Den var inte som vilken ljusrosa som helst, den var helt underbar..
Måste nog tyvär ta den också!
Det e nåt jag har funderat på i alla fall, om ni ahr nå ideer elr förslag sås äg till för jag har värkligen ingen aning!


Senare ska jag kanske träffa ida i all fall, hoppas hon hjälper mig! :O
Skriver senare puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0