feber...

ledsen för att jag inte har bloggat nå, men ibland blir det bara så..

i alla fall så åkte jag hem vid halv 11 för mådde asdåligt, det kändes som att jag hade feber elr nått :S
så när jag kom hem kollade jag temperaturen och hade 38,7 grader.. brukar normalt ha 36 grader.
när man har feber så brukar man ju typ drömma ganska mkt även fast man e typ halvvaken? har drömt säkert 100 konstiga drömmar och när jag var på väg att somna hörde jag massa konstiga ljud och folk som ropade på mig :O känner mig typ.. hög?

tror inte jag åker till skolan imorgon ba så ni vet!
ska bara ligga i sängen och se film, knarka glass och plugga så skriver mer imrorgon
pusspuss!


jävligt ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0