find myself, exposed

nu har elin åkt för ett tag sen!
träffade ida, chrille och oscar på vägen till bussen också :)
ska väl fira mors dag med att.. plugga? när jag har tråkigt brukar jag alltid sitta och lista ut hur olika låtar går på gittar, så nu har jag haft så tråkigt så nu har jag lärt mig 2 green day låtar och eskimo med damien rice! ;)
mormor har också kommit (tyvär) näää skoja ;);)
blev överlycklig att hon hade köpt en tredje DKNY parfym till mig och en jätte bra hudlotion :D
så ska väl börja läsa ut svenska boken och plugga till kemi provet på tisdag! så skriver mer sen!
pusssssss


Kommentarer
Postat av: emaaaaaaaaaaaa

ååbhjbjhb<! du har en snäll mormor! :D

2010-06-08 @ 18:57:01
URL: http://emmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0