glömmer hela tiden!

glömmer att blogga ibland..
har just tvättat håret i alla fall och ska snart lägga mig och läsa ett tag!

imorn blir min sista dag på praoen, för er som inte vet så var jag lite sen med att fixa en plats så jag fick ta det som vart över, men det blev en väldigt kul prao i all fall! dagiset kojan för 3-5 åringar B-)
Såklart får man ju massa stalkers men dom e så sööta! 
ska ladda över lite bilder i veckan tror jag, har smygfotat några av dom när dom sov.. så söta jag dööör! :D

Imorn börjar jag som vanligt kl 8 och slutar halv 3 så skriver mer när jag kmr hem, vet inte än vad jag ska göra i helgen men det blir säkert samma som vanligt, va me folk!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0