hemma!

nu har jag kommit hem och är sjukt trött! har blivit så jävla förkyld också, typ stopp i halsen och näsan och ögonen rinner.. hoppas jag mår bättre imorn! är det bara jag som har blivit förkyld?

ska i alla fall mysa i sängen nu med film och pizza, har typ inte ätit nå idag så känner att jag behöver nå mer. Ska se shane dawson ett tag också ofc, perfekt helghumor!



DENNA BILD TILLÄGNAS ÅT ELIN SOM TRÖST FÖR ATT JAG VÄCKTE HENNE!<3
HOPPAS DU BLIR GLAAD!

Föresten, ska nog beställa min examensklänning från MQ, shoppar typ aldrig därifrån, men när jag såg deras
examens/student klänningar blev jag kär!
skriver mer imorgon, pusshej!

Kommentarer
Postat av: elin som blev väckt! :D

HAHAHAHA det är lugnt jag förlåter dig - och på riktigt med robert på bild ;P

2010-05-08 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0