tråk

har just kommit hem från skolan, ska plugga lite matte sen ingenting!
det blev inte att jag åker till discot på fredag, för först skulle ju jag och ida åka bort torsdag till söndag, men sen blev det inte och då tänkte jag att jag kunde gå på discot, men sen så kunde vi åka i alla fall :D så kmr nog inte kunna blogga så mkt i helgen tror jag. så på fredag åker jag och ida och sover själva en natt, sen kmr dom andra. ska hämta jesper nu så skriver sen!
btw, tror jag ska beställa lite sängkläder från HM, vad tycker ni? väldigt somrigt,
gillar spec den med rosetten!


 
GULLIGULL

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Svar: Jaha,jag är 11 år och imorrn är det exakt en månad kvar tills jag fyller 12:) Hur har din dag varit då? Kram Denice<3

2010-05-11 @ 16:18:19
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: Denice<3

Svar; jaha så du trodde jag var 13? Typ ALLA tycker jag ser ut som 13!! Ska jag ta det som en "komplimang" eller inte?;)

2010-05-11 @ 20:13:54
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0